ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

|

Όλη η ΑΕΚ ήταν στο τραπέζι του Μανόλο Χιμένεθ..

Ακριβώς στις 8 το βράδυ έφτασαν οι παίκτες,
οι Αδαμίδης, Κωνσταντινίδης, Γκρέταρσον, Δημητριάδης από τη διοίκηση όπως και οι φροντιστές και το ιατρικό επιτελείο της ΑΕΚ (μόνο ο γιατρός της ομάδας Άλκης Καλιακμάνης απουσίασε λόγω υποχρεώσεων) στην ταβέρνα «Τηλέμαχος» στην Κηφισιά για το τραπέζι που έκανε ο Μανόλο Χιμένεθ σε όλη την ομάδα.
Το κλίμα φυσικά και ήταν χαλαρό, με τους παίκτες να κάθονται όλοι μαζί και ξεχωριστά η διοίκηση με την τεχνική ηγεσία και τον Μανόλο Χιμένεθ φυσικά, ενώ ένα ξεχωριστό τραπέζι υπήρχε για το ιατρικό τιμ και τους φροντιστές. Τα γέλια και τα πειράγματα από την αρχή έκαναν την... εμφάνισή τους, με τον προπονητή να υποδέχεται και να καλωσορίζει τους πάντες. Έκανε μάλιστα και μία βόλτα απο τα τραπέζια των παικτών, κάνοντας πλάκα μαζί τους. Γενικά ένα πολύ ευχάριστο κλίμα, σε ένα δείπνο που έδωσαν το "παρών" ακόμη και παίκτες απο την ομάδα Νέων της ΑΕΚ που προπονούνται εδώ και ένα διάστημα υπό τις οδηγίες του Μανόλο Χιμένεθ.

Posted by bakoterma on 3:37 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 σχόλια for "Όλη η ΑΕΚ ήταν στο τραπέζι του Μανόλο Χιμένεθ.."

Leave a reply

Blog Archive

Recently Commented

Recently Added