Φιλική τριάρα στην πρώην ομάδα του
Ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι, το δεύτερο μέσα σε δύο μέρες έδωσε η Παναχαϊκή στο γήπεδό της με αντίπαλο τον Αίαντα Σαλαμίνας, σε μια προσπάθεια του Ηλία Φυντάνη να κρατήσει σε ετοιμότητα τους παίκτες του, στην διακοπή του πρωταθλήματος, λόγω των εκλογών.Οι «κοκκινόμαυροι» έδειξαν πανέτοιμοι επικρατώντας με 3-0 έπειτα από τέρματα που σημείωσαν Λουτσιάνο, Χρυσάφης και Στεργίδης.
Παναχαϊκή (H. Φυντάνης): Χάχαλης(42’ Δρακόπουλος – 71’ Κύργιος), Χρόνης (56’ Στεργίδης), Ντίνας (46’ Πάνος), Γενιτσαρίδης (74’ Γαλακτερός), Κορδονούρης (59’ Τόμαζιτς), Γ. Λαμπρόπουλος (46’ Στάμος), Λουμπαρδέας (46’ Ζαχαράτος), Ουρτάδο (46’ Δαμιανίδης), Λουτσιάνο (46’ Κοιλιάρας – 76’ Μαγκαφάς), Χρυσάφης (53’ Κουσκουνάς), Κυβελίδης (46’ Καραγιάννης – 71’ Δημογιάννης).
Αίας Σαλαμίνας (Σ. Βερούτης): Πονηρός (34’ Γκιόκας - 62’ Βιγλάκης), Σιέρρας (46’ Σγουρός), Μακρόπουλος, Θέος (46’ Μητσέας), Πρισιμιτζής (46’ Πολύζος – 68’ Δεληγιάννης), Τερλελής (46’ Αντωνίου), Μουσταφίδης (46’ Χαιντούτης), Λίτσης (46’ Νέσκιορ), Δελαπόρτας (46’ Ανδριανόπουλος), Ραπτόπουλος (46’ Χρήστο), Καραχάλιος (46’ Μοντεσάντος).
* Στον πάγκο της Παναχαϊκής κάθισε ο Πέτρος Σταθάκης κάτι που σημαίνει πως η επιστροφή του στους "ροσονέρι" είναι πια γεγονός.
(Πηγή: sportfmpatras.gr)