7:40 π.μ. | Posted by bakoterma

Τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου δεν θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση των διαιτητών της ΕΠΣΔΑ.
Τα τεστ για τους διαιτητές θα πραγματοποιηθούν στις 22 Νοεμβρίου ενώ η νέα σχολή διαιτησίας θα αρχίσει στις 13 Νοεμβρίου. Είναι μια ακόμη προσπάθεια της αρχιδιαιτητού της ΕΠΣΔΑ Ιωάννας Κωνσταντινίδου για την αναβάθμιση της διαιτησίας στη Δυτική Αττική και την εξεύρεση νέων ταλέντων που θα θελήσουν να κάνουν καριέρα διαιτητή.

Posted by bakoterma
on 7:40 π.μ.. Filed under
ΕΠΣΔΑ,
Feature
.
You can follow any responses to this entry through the
RSS 2.0.
Feel free to leave a response