Τέλος ο Παράσχος από την Ξάνθη..
Η κακή πορεία της ομάδας ήταν ο λόγος που ο Χρήστος Πανόπουλος αποφάσισε να απολύσει και τον Γιώργο Παράσχο.Η ανακοίνωση της Ξάνθης:
"H Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ και ο Γιώργος Παράσχος συμφώνησαν να λύσουν την συνεργασία τους. Η Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ ευχαριστεί τον Γιώργο Παράσχο για τις προσπάθειες που έκανε όλο αυτό τον καιρό στην ομάδα μας. Του εύχεται σ' αυτόν και στην οικογένειά του υγεία και ό,τι καλύτερο στην καριέρα του"