ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

|

Ραντεβού στο δικαστήριο...

Στην αντεπίθεση κατά Λεβαδειακού και Καλλιθέας περνάει ο ΟΦΗ.
 Οι πληροφορίες από το Ηράκλειο αναφέρουν ότι οι Κρητικοί θα προχωρήσουν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας σε καταγγελία των δύο ΠΑΕ στον αθλητικό εισαγγελέα, κάνοντας λόγο για δυσφήμιση του αθλήματος.

Posted by bakoterma on 7:02 μ.μ.. Filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 σχόλια for "Ραντεβού στο δικαστήριο..."

Leave a reply

Blog Archive

Recently Commented

Recently Added